Больше информации по резюме будет доступно после регистрации
ЗарегистрироватьсяБыла более двух недель назад
Кандидат
Женщина, 39 лет, родилась 2 января 1986
Армения, готова к переезду (Россия), готова к командировкам
Указан примерный район поиска работы
Менеджер по работе с клиентами,marketing specialist
Специализации:
- Менеджер по продажам, менеджер по работе с клиентами
Занятость: полная занятость, частичная занятость, проектная работа
График работы: полный день, гибкий график, удаленная работа
Опыт работы 18 лет 1 месяц
Февраль 2019 — по настоящее время
6 лет 5 месяцев
Globbing LLC
Customer Care Supervisor
Maintain the customer service team in accordance with policies
and procedures including effective staffing, work planning, corrective action and conflict resolution.
Supervise and monitor the work of the team to ensure adherence to quality standards, deadlines, and
proper procedures
Supervise day-to-day operations in the Customer Care team
Identify and eliminate barriers to accuracy, efficiency, and quality
Create solutions for complex customer service issues and become proactive in resolving negative
service trends
Listen to and resolve customer complaints regarding services or personnel, issuing refunds or
compensation to customers.
Discuss job performance problems with employees to identify causes and issues to work on.
Provide employees with guidance in handling complex problems, resolve escalated
complaints\disputes
Март 2017 — по настоящее время
8 лет 4 месяца
Betconstruct, Vivarogroup,
Retention Manager
Manage all customer retention activities
Create, optimize, and evolve retention strategies to keep clients
Work closely with various departments to develop objectives
Distribute surveys and questionnaires; make statistics
Create new or develop existing retention campaigns and programs
Evaluate program results and optimize as needed
Make calls, send SMS, internal messages and emails to the given target audience
Coordinate promotional programmer by Email marketing tools
Monitor the Facebook page for customer feedbacks and attraction
Implementation the retention program for VIP clients
Апрель 2018 — Июль 2018
4 месяца
Skyeng — онлайн-школа английского языка
Москва, skyeng.ru
Образовательные учреждения... Показать еще
Feedback manager/ Менеджер по работе с обратной связью
- Processing reviews on all internal communication channels of the school (calls, emails etc)
- Обработка отзывов по всем внутренним каналам связи школы.
Март 2007 — Ноябрь 2016
9 лет 9 месяцев
Coca-Cola HBC Armenia
Sales support team
Sales support team - Back Office Specialist
Main Duties
Sales orders mass update
Comparison of orders and stock availability on daily basis
Daily final order release
Customer Reporting Specialist
Customer data base analysis and data reporting
Region distributor’s stock movement analysis and reporting Creation of evaluation forms for clients applying for credit, analysis of client’s data and presenting the form for confirmation for clients meeting the company’s requirements
Навыки
Уровни владения навыками
Высшее образование (Магистр)
2009
"ФРАНЦУЗСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ В АРМЕНИИ" ФОНД ("FONDATION UNIVERSITE FRANCAISE EN ARMENIE")
Sales and Marketing, International sales
Знание языков
Гражданство, время в пути до работы
Гражданство: Армения
Разрешение на работу: Россия
Желательное время в пути до работы: Не имеет значения