Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться
Была более двух недель назад

Кандидат

Женщина, 39 лет, родилась 2 января 1986

Армения, готова к переезду (Россия), готова к командировкам

Указан примерный район поиска работы

Менеджер по работе с клиентами,marketing specialist

Специализации:
  • Менеджер по продажам, менеджер по работе с клиентами

Занятость: полная занятость, частичная занятость, проектная работа

График работы: полный день, гибкий график, удаленная работа

Опыт работы 18 лет 1 месяц

Февраль 2019по настоящее время
6 лет 5 месяцев
Globbing LLC

am.globbing.com/ru

Customer Care Supervisor
 Maintain the customer service team in accordance with policies and procedures including effective staffing, work planning, corrective action and conflict resolution.  Supervise and monitor the work of the team to ensure adherence to quality standards, deadlines, and proper procedures  Supervise day-to-day operations in the Customer Care team  Identify and eliminate barriers to accuracy, efficiency, and quality  Create solutions for complex customer service issues and become proactive in resolving negative service trends  Listen to and resolve customer complaints regarding services or personnel, issuing refunds or compensation to customers.  Discuss job performance problems with employees to identify causes and issues to work on.  Provide employees with guidance in handling complex problems, resolve escalated complaints\disputes
Март 2017по настоящее время
8 лет 4 месяца
Betconstruct, Vivarogroup,

www.betconstruct.com/

Retention Manager
 Manage all customer retention activities  Create, optimize, and evolve retention strategies to keep clients  Work closely with various departments to develop objectives  Distribute surveys and questionnaires; make statistics  Create new or develop existing retention campaigns and programs  Evaluate program results and optimize as needed  Make calls, send SMS, internal messages and emails to the given target audience  Coordinate promotional programmer by Email marketing tools  Monitor the Facebook page for customer feedbacks and attraction  Implementation the retention program for VIP clients
Апрель 2018Июль 2018
4 месяца
Skyeng — онлайн-школа английского языка

Москва, skyeng.ru

Образовательные учреждения... Показать еще

Feedback manager/ Менеджер по работе с обратной связью
- Processing reviews on all internal communication channels of the school (calls, emails etc) - Обработка отзывов по всем внутренним каналам связи школы.
Март 2007Ноябрь 2016
9 лет 9 месяцев
Coca-Cola HBC Armenia

www.coca-cola.am/hy/home/

Sales support team
Sales support team - Back Office Specialist Main Duties  Sales orders mass update  Comparison of orders and stock availability on daily basis  Daily final order release Customer Reporting Specialist  Customer data base analysis and data reporting  Region distributor’s stock movement analysis and reporting  Creation of evaluation forms for clients applying for credit, analysis of client’s data and presenting the form for confirmation for clients meeting the company’s requirements

Навыки

Уровни владения навыками
find out customer need, time management, fluent user of MS office, fluent speacker of english and fr
Time management
MS PowerPoint
MS Outlook
Английский язык
Analytical skills
Presentation skills
CRM
Работа в команде
Управление персоналом
Internet
Деловое общение
Обучение персонала
Проведение презентаций
Деловая переписка
Навыки продаж
Холодные продажи

Высшее образование (Магистр)

2009
"ФРАНЦУЗСКИЙ УНИВЕРСИТЕТ В АРМЕНИИ" ФОНД ("FONDATION UNIVERSITE FRANCAISE EN ARMENIE")
Sales and Marketing, International sales

Знание языков

АрмянскийРодной


АнглийскийC2 — В совершенстве


РусскийC2 — В совершенстве


ФранцузскийA1 — Начальный


Гражданство, время в пути до работы

Гражданство: Армения

Разрешение на работу: Россия

Желательное время в пути до работы: Не имеет значения