Больше информации по резюме будет доступно после регистрации

Зарегистрироваться

Кандидат

Женщина, 52 года, родилась 7 августа 1972

Армения, готова к переезду, готова к командировкам

Руководитель проектов по подбору персонала

Специализации:
  • Менеджер по персоналу

Занятость: полная занятость

График работы: полный день, гибкий график, удаленная работа

Опыт работы 27 лет 11 месяцев

Январь 2014по настоящее время
11 лет 6 месяцев

Армения, www.vtbcareer.com

Финансовый сектор... Показать еще

Начальник отдела кадрового делопроизводства и подбора персонала
 Research Human Resource problems, work out personnel development plan, conduct performance evaluation  Design and implement recruiting, selection and orientation procedures  Handle internal and external corporate materials related to human resources development in the company in accordance with established procedures  Handle the recruitment process (posting the advertisement, collecting CVs, preparing tests)  Conduct tests and interviews for recruitment purposes  Assist in coordination of the development, implementation, and completion of tasks related to internal policy of the company for new human resources  Manage and supervise the preparation of the payroll system  Manage pension and social security deductions  Develop and update annual staffing/recruitment plan in collaboration with line managers  Provide reports to management as needed  Prepare and file timely HR documentation according to legislation requirements of RA (orders, contracts, references, etc.)  Create and maintain if necessary database (general information, vacation, evaluation, payroll)
Октябрь 2007Январь 2014
6 лет 4 месяца

Армения, www.finca.ru

Финансовый сектор... Показать еще

Рекрутер
Research Human Resource problems, work out personnel development plan, conduct performance evaluation  Design and implement recruiting, selection and orientation procedures  Handle internal and external corporate materials related to human resources development in the company in accordance with established procedures  Handle the recruitment process (posting the advertisement, collecting CVs, preparing tests)  Conduct tests and interviews for recruitment purposes  Assist in coordination of the development, implementation, and completion of tasks related to internal policy of the company for new human resources  Manage and supervise the preparation of the payroll system  Manage pension and social security deductions  Develop and update annual staffing/recruitment plan in collaboration with line managers  Provide reports to management as needed  Prepare and file timely HR documentation according to legislation requirements of RA (orders, contracts, references, etc.)  Create and maintain if necessary database (general information, vacation, evaluation, payroll)
Ноябрь 1998Ноябрь 2004
6 лет 1 месяц
IFES

Армения

Офис-менеджер
 Financial transactions (budget revision, salary calculation, payments, cash in/out flow, transaction recording w/Quicken, reporting, etc.)  Managing human resources and keeping the employees’ files  Prepare contracts under the lawyer coordination  Management and monitoring of office operation and project activities  Procurement (office supplies, furniture, equipment, etc.), solicit bids from vendors/suppliers  Inventory; monitoring and maintenance of the stock of office supplies and other consumables in all IFES/Armenia offices.  Support staff supervision (IT specialists, drivers, cleaning personnel).  Monitoring of telecommunication, Internet/email access and connections for all IFES/Armenia offices  Coordination of the work of the equipment maintenance/repair  Logistics for foreign staff and visitors (hotel room reservation, accommodation visa/residence card, airfare)  Logistics for conduct of seminars, trainings, roundtables  Translation (English, Armenian, Russian)  Collaboration with local and international organizations, companies, local authorities.  Maintenance and update of IFES/Armenia website
Январь 1997Январь 1998
1 год 1 месяц
Credit Service Bank
Chief Cashier
 Cash inflow/outflow  Foreign currency related operations  Data input/output, software support  Accounting
Август 1995Декабрь 1996
1 год 5 месяцев
Armeconombank
Programmer/Accountant
daily operations
Январь 1994Июль 1995
1 год 7 месяцев
SIRIUS
Programmer
programing

Навыки

Уровни владения навыками
Подбор персонала
Пользователь ПК
Управление проектами
Управление персоналом
Кадровое делопроизводство
Организаторские навыки
Мотивация персонала
Работа в команде
Английский язык
MS Outlook
Деловая переписка
Грамотная речь
Проведение презентаций
Организация мероприятий
Деловое общение
Деловая коммуникация

Обо мне

Активная, спортивная, общительная, оптимистка,

Высшее образование

1994
Ереванский Политехнический Институт
вычислительная техника, Программист
1994
Ереванский Политехнический Институт
Внешние экономические связи, Экономист

Знание языков

АрмянскийРодной


АнглийскийC2 — В совершенстве


РусскийC2 — В совершенстве


Гражданство, время в пути до работы

Гражданство: Армения

Разрешение на работу: Армения

Желательное время в пути до работы: Не имеет значения